måndag 7 oktober 2013

Bildbomb från Hem & Villamässan

God kväll!
Vi åkte till mässan i lördags, och här är en kavalkad av bilder av några utställare vi besökte.

Enjoy.
Chokladfontän med jordgubbssmak. Dog en smula... så gott!
En gjutjärnskamin som jag vill ha. Så underbart vacker (som inte kommer fram ordentligt på bild)
Gammal spis som får mitt hjärta att klappa lite extra av glädje
Här botaniserade jag lääääääänge. Leilas general store. Ooooo om man hade obegränsat med pengar...
Mycket fint hos Leila
Vintage
Jag och Leila. Sonen var starstruck men vågade inte ta kort med henne.
Leila signerar sin senaste bok
Sonen köpte en chokladferrari 
Maken och jag köpte lite annat chokladmums
5 tidningar fick följa med mig hem
Självklart köpte jag Leilas bok...
... och fick den signerad
Ett bakmått i rosalila. SÅÅÅ snygg!
Lite nya bakredskap
Kram
/Nina

Inga kommentarer: