måndag 23 september 2013

Måndag

God kväll, fina!
Oj! Vad hände? Hela helgen försvann bara i ett svoosh och jag hängde inte riktigt med känner jag. Lördagen ägnades åt shopping och att hänga i Farsta C för att lämna in min iPhone 5 för reparation, plus att jag behövde gå till Ticket för att kolla en sak med vår resa. Jo, vi ska ut och resa i jul i år igen. Vi fick verkligen blodad tand förra året när vi skippade julhetsen och stack till Teneriffa. Det var helt underbart, även om barnen förstås tyckte att det var lite konstigt att bada och sola på julafton. Konstigt, men härligt. Något de helt klart kunde vänja sig vid...

I år ska vi åka till ett helt nytt resmål. Jordanien! Ett relativt nytt turistland som ännu inte blivit så exploaterat och turistiskt, vilket jag tycker om. Det ska bli riktigt spännande att åka dit.

Men idag bjuder jag bara på en underbar bild på Stockholm som jag tog i försomras uppe på söder. När det ser ut så här, då vill man bara gråta av lycka. Stockholm är ändå så himla vackert på sommaren.

Kram
/Nina

Inga kommentarer: