tisdag 10 september 2013

Vintage

Fortfarande sommarvarmt och härligt ute. I like. Även om jag gillar det här höstkonceptet med koftor, ljus, varma bad, fleecefiltar och te, så vill jag leva kvar i sommarkänslan ett tag till. Förra sommaren var ju bland det bedrövligaste jag upplevt på länge, så att den här sommaren var så pass fin det är en lisa för själen.

I morgon ska jag gå på releasefest. Ebba har skrivit sin första roman och jag är inbjuden att gå och fira att hon släpper den ut på egna vingar nu, och så får jag köpa ett eget signerat exemplar. Det är en fantastisk värld, den här skrivande världen, och jag är så tacksam för alla fantastiska människor jag har fått äran att träffa. Såväl kända författare som debutanter. Och i morgon är det dags igen. Återkommer i morgon kväll med bilder och intryck.

Fram till dess bjuder jag på lite underbara vintagebilder.





All kärlek
/Nina

Inga kommentarer: