måndag 16 september 2013

Välkommen höst

God kväll!
Hoppas ni alla haft en fin dag.

Min dag har varit minst sagt kaotisk. Jag kan inte avslöja något med tanke på sekretessen kring eleverna, men ibland ställs saker på sin spets och man reflekterar över det viktiga i livet. Det har varit lite skakigt idag bland både elever och lärare, och så blir det ibland när man jobbar med människor. Nu tar vi dag för dag och ser vad som händer.

Idag kom ju hösten med besked. Regnet har vräkt ner och det har verkligen regnat på tvären. Hu! Paraplyet fick dammas av och sjalen letas fram bland gömmorna för att skydda mig mot väderomslaget. Löven har singlat runt huvudet och lägger sig som en fin matta på marken. Det är vackert. Jag gillar den här årstiden. Förutom när det regnar...
wild-nirvana:

ahmsa:

indigo—-child:

ॐlove, ☼light, ☯good vibes


ॐ My Spiritual World☽
Nu ska jag plugga lite historia och så ska jag leta resa till jul. Härligt!

Kram
/Nina

Inga kommentarer: