onsdag 4 september 2013

Prada öppnat butik i Stockholm!

Nu har portarna äntligen slagits upp till Pradas butik  Stockholm! Den ligger i korsningen Birger Jarlsgatan/Mäster Samuelsgatan.
Gissa vem som kommer gå dit och frossa?! Pradaväskor, here I come! Även om man kanske inte har råd just nu att köpa en väska, så kommer jag gå dit och kika. I april var jag och dottern i London, och på Harrod´s varuhus höll vi på att bli galna av alla snygga väskor. Prada bland annat. Sååååå mycket snyggt det finns. Och dyrt. Men jag hade lite tur. Jag köpte min rosa Michael Korsväska där, och just den dagen hade de 10% rabatt. Kommer lägga upp en bild på den senare.
Nu väntar jag bara på att Michael Kors ska öppna sin butik i Stockholm. Någon gång i höst blir det. Yay!
Bild lånad från den här bloggen.
All kärlek
/Nina

Inga kommentarer: